-

Maryla-Sztajer : Maryla-Sztajer

?

Czy na SN jest miejsce dla ludzi którym Gabriel Maciejewski jest bliski w swoich poszukiwaniach. 

Czy też mogą tu być tylko ludzie z twardego zakonu.

Czy Góra co ciągle jeszcze stoi to zamknięta oblężona twierdza.

Czy każda pomocna dłoń musi być odrąbana.

Czy ludzie uważający się za wykształconych nie rozumieją słowa pisanego.

Czy ŚMIERTELNA powaga jest sposobem na cokolwiek. Poza śmiercią. 

.

Czy zakon zmierza do zamordyzmu wykluczajacego wszystko i wszystkich. 

Czy firma Gabriela Maciejewskiego jest własnością zakonu.

.

 



tagi:

Maryla-Sztajer
2 grudnia 2018 23:30
56     2776    1 zaloguj sie by polubić

Komentarze:

Pioterrr @Maryla-Sztajer
2 grudnia 2018 23:47

" Czy każda pomocna dłoń musi być odrąbana. "

Znajomy ksiądz zwykł był mawiać: "Żaden dobry uczynek nie pozostanie bezkarny."

zaloguj się by móc komentować

DYNAQ @Maryla-Sztajer
2 grudnia 2018 23:51

Co się stało?

zaloguj się by móc komentować

qwerty @Pioterrr 2 grudnia 2018 23:47
3 grudnia 2018 08:07

tak, i jak się o tym przekonujemy osobiście to wielokroć chcialoby sie cofnąć czas

zaloguj się by móc komentować

qwerty @Maryla-Sztajer
3 grudnia 2018 08:10

rozumienie słowa pisanego? pycha, głupota, poczucie nadwartości, pogarda, etc - to są przyczyny braku rozumienia;- nie chcę rozumieć bo to burzy koncepcje [z takim trudem wypracowane i wdrożone] no i ryzyko, że jak zrozumiem to całe moje 'intelektum' jest .... warte

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @Maryla-Sztajer
3 grudnia 2018 08:16

Ja nie rozumiem tego tekstu. Bardzo przepraszam

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @Maryla-Sztajer
3 grudnia 2018 09:10

My chłopy z natury jesteśmy niedomyslni. Trzeba łopatologicznie. Nadto trudno nam pojąć wrażliwość damskiej duszy.

zaloguj się by móc komentować

Maryla-Sztajer @gabriel-maciejewski 3 grudnia 2018 08:16
3 grudnia 2018 09:46

& ALL

To nie tekst przecież :)

To zestaw kwestii powstających w głowach tyvh vo siedzą prxy ekranie i chcieli by zapytać,  Ale zostali ofuknievi przez tutejsze grono ..użyczyłam by tak rzec swojej klawiatury. 

Przepraszam bo na pewno sporo pominęłam,  nie wyłapałam tego co się tu pojawiało. 

Też już od dawna bardzo wybiórczo zaglądam na blogi A tym bardziej na dyskusję pod nimi.

 

Skoro i tak prawie nie piszę z braku możliwości technicznych i fizycznych. ..

(Teraz akurat - jednym okiem bo coś w nocy ,,wlazlo w drugie ,, ).

.

Zostawiam każdemu do wyboru która kwestia go interesuje. Czy chce się nią tu podzielić czy nid6

 

Jadę do Krakowa, jak wrócę to zajrzę 

.

 

zaloguj się by móc komentować

tadman @Magazynier 3 grudnia 2018 09:10
3 grudnia 2018 10:13

O, to to to, jeśli kobieta coś wie, to z góry zakłada, że inni też to wiedzą, czy widzą a tu męska wrażliwość, czy jej brak płata jej figla.

@ Autorki notki: ;) 

zaloguj się by móc komentować

parasolnikov @Maryla-Sztajer 3 grudnia 2018 09:46
3 grudnia 2018 10:43

Jeśli to jest ta "pomocna dłoń" to zdecydowanie powinno się ją odrąbywać ... A jak ktoś jest tak słaby, że posyła Panią, na zderzak w zadawaniu takich pytań, to samo przez się znaczy, że jego rady i propozycje są guzik warte.

zaloguj się by móc komentować

Paris @Maryla-Sztajer 3 grudnia 2018 09:46
3 grudnia 2018 11:24

O la la, Pani Marylko  !!!

Skoro zostali ofuknieci to na to zasluzyli i trzeba sie z tym pogodzic lub nie - jak kto woli... dla kaprysu nikt nikogo nie ofukuje... jesli ta Pani "litania pytan" ma byc ta "pomocna dlonia" - to zdecydowanie nalezy ja odrabac  !!! 

zaloguj się by móc komentować

bendix @parasolnikov 3 grudnia 2018 10:43
3 grudnia 2018 11:33

W sumie nie byłoby miło gdyby tu panował duch s24...

zaloguj się by móc komentować

tomciob @Maryla-Sztajer
3 grudnia 2018 11:54

Witam.

Podążyłem tropami notki i zacząłem się zastanawiać czym jest ów "twardy zakon," skąd się to pojęcie wzięło i w końcu co ono może oznaczać? O ile słowo zakon może się kojarzyć na przykład z prawem czy też szerzej z jakimiś zasadami o tyle słowo twardy powinno się już kojarzyć z ich przestrzeganiem. Wrzuciłem więc w Googla "twardy zakon" a tu przychodzi małe zdziwienie. Same przekierowania do książek. A więc w kolejności googlowskiej pierwszy wyskoczył "Harry Potter i Zakon Feniksa" 

"Harry Potter i Zakon Feniksa – opis wydawcy

Piąty tom bestsellerowej serii w nowej okładce autorstwa Jonny’ego Duddle’a.

Harry znów spędza nudne, samotne wakacje w domu Dursleyów. Czeka go piąty rok nauki w Hogwarcie i chciałby jak najszybciej spotkać się ze swoimi najlepszymi przyjaciółmi, Ronem i Hermioną. Ci jednak wyraźnie go zaniedbują. Gdy Harry ma już dość wszystkiego i postanawia zmienić swoją nieznośną sytuację, sprawy przyjmują całkiem nieoczekiwany obrót.

Wygląda na to, że nowy rok nauki w Hogwarcie będzie bardzo dramatyczny. Po raz pierwszy w życiu Harry poczuje się tam nie jak w domu, tylko... więzieniu, i to nie za sprawą przywróconego do życia Lorda Voldemorta.

Nowe wydanie książki o najsłynniejszym czarodzieju świata różni się od poprzednich nie tylko okładką, ale i wnętrzem – po raz pierwszy na początku każdego tomu pojawi się mapka Hogwartu i okolic". (link)

Czymże jest więc "twardy zakon" w rozumieniu Harry Pottera? Chyba więzieniem.

Drugą pozycją googlowską dotyczącą sformułowania "twardy zakon" jest zupełnie inna książka pt. "Zakon krzyżacki w Prusach i Inflantach. Podziały administracyjne i kościelne w XIII-XVI wieku (oprawa twarda)." No i tu mamy zupełnie inne rozpatrzenie zagadnienia zakonu, raczej już historycznosemantyczne bo słowo "zakon" pojawia się w tytule i dobrze wiemy co oznacza, choć może jednak nie do końca bo autorzy proponują nam nowe spojrzenie na słynną "twardość" tego zakonu, cytuję:

"Problematyka związana z historią zakonu krzyżackiego i jego państwa w Prusach i Inflantach nadal budzi duże zainteresowanie w Polsce, o czym świadczą licznie pojawiające się na rynku księgarskim i szybko znikające z półek publikacje – zarówno tłumaczenia książek autorów zagranicznych na język polski, jak i prace polskich autorów, wśród których obok specjalistów można znaleźć także historyków amatorów. Niewątpliwie książki ukazujące się w ostatnim dwudziestoleciu przyczyniły się do zmiany tradycyjnego obrazu Krzyżaków, obciążonego negatywnymi stereotypami ukształtowanymi w dużym stopniu w XIX w. Nadal jednak można zauważyć, że sposób postrzegania zakonu krzyżackiego w Polsce, jego wizerunek w środkach masowego przekazu, w publikacjach internetowych, a nawet w podręcznikach szkolnych znacznie odbiega od aktualnego stanu wiedzy naukowej. Winę za niedostateczne i zbyt wolne przenikanie wyników badań historycznych do zainteresowanych czytelników ponoszą w pierwszym rzędzie historycy, którzy zbyt mało uwagi poświęcają popularyzacji wyników swoich badań. Mając świadomość tych zaniedbań, badacze historii zakonu krzyżackiego związani z Uniwersytetem Mikołaja Kopernika w Toruniu podjęli przed dziesięciu laty inicjatywę (skierowaną głównie do nauczycieli, studentów i uczniów) przygotowania publikacji, które przedstawiałyby podstawowe zagadnienia z dziejów państwa zakonu krzyżackiego w Prusach, ze szczególnym uwzględnieniem jego struktury wewnętrznej oraz organizacji administracji świeckiej i kościelnej. Efektem tego przedsięwzięcia były dwa zbiory esejów bogato ilustrowane mapami i szkicami oraz zbiór tłumaczonych na język polski tekstów źródłowych wydanych przez Towarzystwo Naukowe w Toruniu oraz Wydawnictwo Uniwersytetu Mikołaja Kopernika. Ponieważ nakłady tych publikacji zostały już wyczerpane, Autorzy, wychodząc naprzeciw projektowi Wydawnictwa Naukowego UMK, podjęli się przygotowania na bazie trzech wzmiankowanych prac nowej książki, w której uaktualniono stan wiedzy oraz poszerzono pewne fragmenty ze względu na zainteresowania szerszego czytelnika.

Roman Czaja, Andrzej Radzimiński" (link)

Czym jest "twardy zakon" według tej pozycji proponowanej przez Googla? Raczej naszymi brakami w wiedzy na temat tego określenia, a nie czymś stałym i konkretnym.

No i wreszcie trzecia propozycja Googla (już ostatnia bo nie chcę zanudzać i trollować notki, zresztą każdy może sobie "twardy zakon" wygooglować sam) to rzeczywiście istniejący ale z zastanawiającym opisem -  Zakon, klasztor różnych wyznań w Twarda gdzie mamy w Targeo mapkę miejsca Twarda w gminie Tomaszów Mazowiecki i na dole mały dopisek klasztory franciszkańskie (link). Z tej więc propozycji wujka googla wynika, iż jest to rzeczywiste miejsce kultu, modlitwy i rozmyślań oraz wyznania i wiary.

Które z tych skojarzeń dotyczących "twardego zakonu" Autor notki miał na myśli to ja nie wiem, a może jeszcze jakieś inne? Czwarte.

Pozdrawiam

 

zaloguj się by móc komentować


Grzeralts @Maryla-Sztajer
3 grudnia 2018 12:24

Tu nie ma żadnego twardego zakonu. Jest najwyżej złośliwe nieco poczucie humoru i brak tolerancji dla łatwych zaklęć (bo nie metod przecież)

zaloguj się by móc komentować

Maryla-Sztajer @Pioterrr 2 grudnia 2018 23:47
3 grudnia 2018 12:54

&ALL

 

Qrcze !

Część osób rozumie ze napisałam ostatnio trochę w reakcji na ponadprzeciętną skłonność  @boson do banowania.

Licząc dawny s24 to mój trzeci ban u niego. Zresztą on tam wszystkich w sumie zbanował. 

Bo usiłowałam  poczuciem humoru rozładować kilka dni temu pewną sytuację u niego. Kto ciekaw A nie widział to sobie teraz znajdzie. 

.

Z humorem czyli po kobiecemu. ..A twardy męski zakon nie znosi obecności tu kobiet,  jeśli się nie upodobnią do nich. 

 

Czyli to rąbanie bosonowe banami jest OK ?

.

Zostawiam państwa z tym tematem .

Nie daję banów . Musi być jakaś  rozmaitość :))

.

 

 

 

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @Maryla-Sztajer 3 grudnia 2018 12:54
3 grudnia 2018 12:58

Boson jest akurat swobodną cząstką elementarną. Stąd nijakiego zakonu stworzyć nie może.

zaloguj się by móc komentować

bendix @Maryla-Sztajer
3 grudnia 2018 13:04

Kiedyś poruszyłem temat karnego zakazu banów ale zostałem gremialnie wyszydzony.

zaloguj się by móc komentować

Paris @Maryla-Sztajer 3 grudnia 2018 12:54
3 grudnia 2018 13:45

To dobrze, ze Pani akurat nie daje banow...

... choc ogolnie to jestem "za" tym narzedziem dyscyplinowania dyskusji... takze nie chowam urazy do autorow u ktorych bylam lub jestem zbanowana... tak czy owak porzadek  MUSI  BYC... a rozmaitosc na SN jest wystarczajaca  !!!  Nie ma potrzeby wprowadzania zbytnich ulepszen czy poprawek... i nie ma rowniez potrzeby demonstrowania swojej niezgody... jak sie komus nie podoba to wystarczy pojsc gdzie indziej... jest jeszcze pare innych miejsc do wyboru i tyle.... tu wystarczy byc niezmiennym i trwac  !!! 

Z humorem...

... z "twardym meskim zakonem" - rzekomo - nie ma problemu - pisze za siebie... zawsze sobie radzilam i nadal radze z facetami... i wcale sie do nich nie upodabniam. 

zaloguj się by móc komentować

bendix @boson 3 grudnia 2018 13:23
3 grudnia 2018 13:54

To kwestia umowy. Może coś takiego istnieć i może nie istnieć. Ale jest to jakaś metoda.

zaloguj się by móc komentować

raven59 @Maryla-Sztajer 3 grudnia 2018 12:54
3 grudnia 2018 14:42

Znaczy, że chodzi o Zakon Bosona...

Ulżyło mi;)

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @Grzeralts 3 grudnia 2018 12:58
3 grudnia 2018 14:44

Zachodze w glowe co to takiego te bizony ktore on lowi.

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @bendix 3 grudnia 2018 13:54
3 grudnia 2018 14:58

jestem zdania że bany mogą  być stosowanee pod kokretną notką (ad meritum), o ile mamy do czynienia z uporczywym trollingiem i mimo strzeżeń, troll robi nam na złość. Nie powinny być natomiast proskrypcyjnym  "zapisem" na danego komentatora "na wieczność". No, chyba żeby bluźnił przeciwko Duchowi Świętemu, to  wówczas na litość nie ma miejsca.

Ja tutaj w ogóle nie banuję, a na s24 nieliczne bany odwieszałem po wklejeniu swojej  kolejnej notki.

zaloguj się by móc komentować

K-Bedryczko @Maryla-Sztajer
3 grudnia 2018 15:03

Witam. Wielu ludziom  myli się przedsiębiorstwo z klubem. Mniej uczuć i więcej roztropności. Codziennie sobie to powtarzam. 

zaloguj się by móc komentować

Maryla-Sztajer @raven59 3 grudnia 2018 14:42
3 grudnia 2018 15:30

Oj ! :) Jednak kobiety mają lepsze rozumienie tekstu, Paris doskonale wylapała liczbę mnoga. Tu jedt grupa co woli twardo .

Mogłam użyć zamiast twardy słowa stary. Że względu na skojarzenia twardy jest lepsze. 

W starym ja też bym się mieściła,  S znaczeniu stażu,  A nie to jest istotą 

.

 

zaloguj się by móc komentować

Maryla-Sztajer @Paris 3 grudnia 2018 13:45
3 grudnia 2018 15:35

Doceniam to szczere stwierdzenie. Wiem Paryzanko , że akurat z twardymi blogerami nie ma pani kłopotu.  Pamiętam początki na s24 . Dały mi w tamte wakacje dużo radości. 

Z powodu  , absurdalnego poczucia humoru w tamtych wpisach :)

A tu...przecież mnie prawie nie ma. .gdyby nie sytuacja sprzed tygodnia. ...tak że nie ma problemu 

.

 

 

zaloguj się by móc komentować

raven59 @Maryla-Sztajer 3 grudnia 2018 15:30
3 grudnia 2018 15:47

Ja tak ogólnie mało rozumiem - Je suis seulement un homme

zaloguj się by móc komentować

bolek @stanislaw-orda 3 grudnia 2018 14:58
3 grudnia 2018 16:10

"jestem zdania że bany mogą  być stosowanee pod kokretną notką (ad meritum)"

To jest dobra sugestia. Nie wiem czy technicznie możliwa. Tzn możliwa ale pewnie czasochłonna...

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @Maryla-Sztajer 3 grudnia 2018 12:54
3 grudnia 2018 16:24

W sieci i na portalu SN twardy zakon, nawet damski, jest niemożliwy. Tu jest najwyżej kółko zainteresowań. I stąd te bany. Relacja na SN i na blogach to jest rzeczywistość proteuszowa. Zmienia swoją postać i układ relacji nieregularnie, nierytmicznie, nie wiadomo kiedy, raz szybko, raz powoli, niektóre szybko a niektóre powoli, a potem zmienia tempo u jednych a u innych nie zmienia, bez żadnych przyczyn. Dlatego że działa tu zmienna X, czyli real łącznie z pogodą. Niech się pani nie przejmuje tymi banami u bosona. Za jakiś czas panią odbanuje. To wszystko wynika z charakterystyki zajęć seminaryjnych. No i ze zwykłą męską wybiórczością uwagi. 

zaloguj się by móc komentować

Maryla-Sztajer @raven59 3 grudnia 2018 15:47
3 grudnia 2018 16:29

Nie w tym rzecz  , nue chciałam pisać o moim banie u bosona jako takim bo to nie problem. 

Dalej stwierdzam ze Paris lepiej uchwycila istotę rzeczy  .

Dla mnie to zamyka temat grupy energicznych panów  , też ze sobą skłoconych

Do bosona już po tym trzecim razie nie pójdę pisać choćby zdjął bana S przypływie dobrego humoru. 

To już nie kwestia merytoryczna tulko różnica charakteru 

I tyle w sprawie. 

.

 

zaloguj się by móc komentować

Maryla-Sztajer @Magazynier 3 grudnia 2018 16:24
3 grudnia 2018 16:33

Dzięki  .

Już wyżej napusałam szerzej 

Lepiej się czuję w zamkniętej społeczności. .której inni nie widzą  . Jak się jest zaproszonym to się to szanuje i nie mam wtedy takich sytuacji 

Tutaj jest portal firmy wydawniczej,  więc jest otwarty i musi być  , bo jak inaczej. 

Serdecznie pozdrawiam 

.

 

zaloguj się by móc komentować

Paris @Maryla-Sztajer 3 grudnia 2018 15:35
3 grudnia 2018 17:09

Tez pamietam moje poczatki na s24...

... jakby to bylo wczoraj... pamietam tez, ze czasami bylo - no, powiedzmy - dretwo... myslalam sobie: o Boze, co za sztywniactwo... ale, bylo minelo.  W koncu koncow wspominam to bardzo milo, choc bywalo, ze sie zapienilam niezle, ale zlosc mijala, a ja sie uczylam pokory i wyrozumienia...

... ciesze sie, ze Pani Marylko, ze pamieta Pani... i ze sprawialo to Pani radosc... to naprawde mile.

zaloguj się by móc komentować

Maryla-Sztajer @Paris 3 grudnia 2018 17:09
3 grudnia 2018 17:58

Ja mam pamięć sytuacyjną ...pamietam i drugi początek na coryllus.pl . 

Dobrze że Pani wróciła do Polski . Znajomi mówią mi teraz o Paryżu ale i reszcie  .

Nalegałam żeby Pani wracała  I dobrze się stało  .

Cieszę się ze Pani dziś tu wpadła bo miałam się już nie pojawiać pod własną notką . Tzw autoban  , żeby nie banować innyvh ;)

.

 

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @boson 3 grudnia 2018 14:43
3 grudnia 2018 19:05

Maryla z pewnością.

zaloguj się by móc komentować

Paris @Maryla-Sztajer 3 grudnia 2018 17:58
3 grudnia 2018 21:41

Tak...

... nie wiem, ktory juz raz to powtarzam, ale jestem przeszczesliwa z powrotu do Polski.  Od jakiegos czasu, kilku lat czulam... mowiono duzo o tym, ze dojdzie do zadym we Francji... to dopiero poczatek tego budrelu tam...

... a pamieta Pani jak pisalam, ze Paryz mnie rozczarowal... wszystkie moje wyobrazenia o nim po kilku pierwszych miesiacach bytnosci prysly jak banka mydlana... i nic juz nie bylo, nie jest i nie bedzie takie jak mi sie wtedy zdawalo.

Nie zawsze komentowalam, ale zawsze do Pani na blog wpadalam i lubilam sobie poczytac albo poogladac linki... dokad oczy pozwalaja czytac i pisac to prosze nie odchodzic, tak trudno jest porozmawiac z ludzmi w realu wiec chociaz tutaj miejmy te mozliwosc od czasu do czasu.

zaloguj się by móc komentować

Klak @Maryla-Sztajer
3 grudnia 2018 21:52

Lubię Pani swoisty styl pisania Pani Marylo... Jakoś tak inaczej dźwięczy mi w uszach... Pozdrawiam

...jeszcze coś bo widać mam dobry humor skoro piszę... zwrot pani Paris  " a ja sie uczylam.... i wyrozumienia... " wyrozumienie sprawiło że sie uśmiecham.

Dziękuję i pozdrawiam

A Panią Marylę czytać by się chciało częściej i do tego zachęcam i tego życzę.

 

zaloguj się by móc komentować

Paris @Klak 3 grudnia 2018 21:52
3 grudnia 2018 22:06

I do dzis sie ucze, Panie Klaku...

... i zeby nie wiem jak sie Pan usmiechal to naprawde sie staram... wiem, idzie mi to baaardzo opornie, jak po grudzie... ale idzie... to naprawde strasznie trudna sztuka ta pokora i wyrozumienie... 

... tez pozdrawiam i "wirtualnie" usmiecham sie do Pana,

zaloguj się by móc komentować


Maryla-Sztajer @Klak 3 grudnia 2018 21:52
3 grudnia 2018 22:23

Piękne dzięki,  to nie wróci i to nie tylko oczy. 

Zniknął tamten świat  , klimat. .

Nie układają mi się historyjki w głowie. 

Często widzę temat , zbiorę sobie materiał,  poczytam,  Widzę koniuszek nitki żeby snuć opowieść. ,

I już,  koniec tematu

.

 

zaloguj się by móc komentować

Maryla-Sztajer @Paris 3 grudnia 2018 21:41
3 grudnia 2018 22:28

Moja znajoma czytała z przejęciem te relacje. ..na Coryllus.pl ...czekała na kolejne. 

Gabriel do niej nie za bardzo trafiał,  nie miała przygotowania, czytała co i jak ja skomentowałam żeby złapać sens bloga.  I odkryła te relacje z Francji  :))

.

Dobrej nocy na razie. ..roxmawiajcue sobie jak chcecie 

:)

.

 

zaloguj się by móc komentować

Maryla-Sztajer @Paris 3 grudnia 2018 21:41
3 grudnia 2018 22:35

& Klak

Moje pisanie było adresowane do dwojga osób konkretnych, dlatego taka forma. 

I dostosowanie do poziomu percepcji czytających. 

Nie umiem pisać. ...w przestrzeń,  do nikogo. Tamtych konkretnych osób już tu nie ma wśród czytających  . Nie mam konkretnego znanego adresata.

Za to mam awantury ze siedzenie w necie

.

 

zaloguj się by móc komentować

olo @Maryla-Sztajer
3 grudnia 2018 22:40

dzieki, wezme sobie jedno ziarno

zaloguj się by móc komentować

Maryla-Sztajer @Maryla-Sztajer
3 grudnia 2018 23:02

https://m.youtube.com/watch?v=VBcPZ-q5WyI

Jeszcze dla pamięci,  żeby nie zgubić,  tak to wygląda 

.

 

zaloguj się by móc komentować

Paris @Maryla-Sztajer 3 grudnia 2018 22:28
3 grudnia 2018 23:13

Ale fajnie...

... tak po czasie dowiedziec sie, ze ta moja pisanina komus sie podobala... ja zreszta pisalam je w takim tez przekonaniu, ze chociaz jednej osobie przypadna one do gustu... byly szczere i nieudawane, sadze, ze falsz lub prawde jest dosyc latwo odkryc w czlowieku i to jest juz polowa sukcesu.

Co do Pana Gabriela...

... to tez powtorze niezmiennie, ze jest to czlowiek wyjatkowy, nadzwyczajny... prawdziwy brylant... mialam ten dar i szczescie, ze trafil do mnie ze swoim przekazem jak malo kto... jednoczesnie przyznac musze, ze jest wymagajacy, ale najpierw wymaga od siebie i daje przyklad...

... i to jest najwazniejsze... coz jeszcze wymagac

zaloguj się by móc komentować

Rozalia @Paris 3 grudnia 2018 21:41
3 grudnia 2018 23:40

Paris, od kiedy jest ten zamiąch we Francji, zawsze o Tobie myślę i cieszę się, że wróciłaś. Nie jest nam tu łatwo, ale u siebie i ma się większe prawo do napyskowania oraz prawo do walki... i w ogóle. Pamiętam jak Ci dałam link do piosenki Ireny Santor "Powrócisz tu"... a może to jakas usłużna ręka wkleiła link na moją prośbę, bo ja jeszcze nie umiałam.

Pozdrawiam.

zaloguj się by móc komentować

Paris @Maryla-Sztajer 3 grudnia 2018 22:35
3 grudnia 2018 23:44

Niech sie Pani nie przejmuje zbyt mocno awanturami w necie, Pani Marylko...

... zdrowie jest najwazniejsze... prosze pisac kiedy tylko bedzie Pani miala ochote lub mogla i nawet jak sie nikt nie odezwie prosze nie miec poczucia, ze to "w przestrzen" albo obok... zawsze do kogos to trafi... ja jestem tu codziennie i trudno mnie zniechecic...

... a wiec do nastepnego razu... zycze mnostwo bezcennego zdrowka, Pani Marylko  !!!

zaloguj się by móc komentować

Rozalia @Maryla-Sztajer 3 grudnia 2018 22:35
3 grudnia 2018 23:48

Zaglądam czasem na bloga, ale przez dłuższy czas Cię nie było, a bez koleżanek nie mam się z kim bawić. -:) 

zaloguj się by móc komentować

Paris @Rozalia 3 grudnia 2018 23:40
4 grudnia 2018 00:04

Witam Cie, Rozalio...

... mnie przez te piosenke to cos za gardlo tak sciska, ze nie da sie tego opisac... wrecz bardzo prawdopodobne, ze to jakas usluzna reka ja wkleila. Tak, nie jest latwo... a nawet jest coraz trudniej, ale tu rzeczywiscie ma sie wieksze prawo do napyskowania i do walki... i w ogole cudownie to ujelas.

Dziekuje za przemile slowa, Rozalio... i odzywaj sie czesciej, bo wiem, ze jestes tu.

A co do zamiachu... to udalo mi sie w ostatniej chwili... i znowu usluzna reka mi dopomogla i caly czas dopomaga.

zaloguj się by móc komentować

Maryla-Sztajer @Maryla-Sztajer
4 grudnia 2018 09:01

Paris & Rozalia  :) 

Świetnie ze się Rozalii odnalazłaś.  Ja tu od jesieni jestem tyle ze nie piszę bloga .

Pogadać w necie można jak jedt x kim , mnie w wakacje zaproszono do towarzystwa bardzo ciekawego. ..dla mnue osobiście.  Nie za dużo się udzielam ale jest swoboda w takim sensie  że bez podgladacxy .

Miałam skomentować u Ordy wczorajsze wpisy,  Ale tak mi się to ułożyło ze być może zrobię własny osobny mini tekst z całkiem innego punktu widzenia. Trochę i u mnie się materiału zebrało pod notką o  ,,zbędnosci matematyki,, 

Zapraszam Was oczywiście jeśli napuszę bo to u mnye trudne. 

.

Ja pitem jeszcze tutaj dopiszę coś do Waszych nocnych wpisów,  Ale już wychodzę,  

Dopiero jak wrócę  :)

.

 

zaloguj się by móc komentować

Maryla-Sztajer @Maryla-Sztajer
4 grudnia 2018 18:00

Mile Panie 

Miałam trochę dopisać do Waszej nocnej rozmowy  ale cały dzień przygody. 

Awaria wody i fachowcy, a potem wyłączono Internet. 

Cieszę się w każdym razie ze jesteście  jako  hm..obserwatorzy ;))

:)

.

 

zaloguj się by móc komentować



Maryla-Sztajer @Maryla-Sztajer
4 grudnia 2018 22:38

https://m.youtube.com/watch?v=-Otg5w4l8ZI

Trochę przewrotne podziękowanie  ;)

.

 

zaloguj się by móc komentować


Rozalia @Maryla-Sztajer 4 grudnia 2018 22:38
4 grudnia 2018 23:32

Dziękuję. [Emotikon - Uśmiech liryczny]. Dojrzałam drugie, trzecie a nawet trzecie dno, pięknej aluzji. Miałam rację, bez koleżanek nie ma się z kim bawić, zostaje tylko sól na rany i fechtunek słowny. Czasem brakuje mi już na to siły.

zaloguj się by móc komentować

Maryla-Sztajer @Rozalia 4 grudnia 2018 23:32
5 grudnia 2018 08:10

Jest wiele warstw rzeczywistości i jest bogatym kto to widzi. Mógł być lepszy link , ale nie udało mi się go wczoraj odszukać. .

A wpisy pod tą notką wszystkie znakomite  , bardzo dobre,  ilustracje. 

Wszystkim dziękuję  , bo to się nie za często zdarza

:)

 

zaloguj się by móc komentować

Maryla-Sztajer @Paris 4 grudnia 2018 23:15
5 grudnia 2018 08:11

Przenośnia jak to u mnie 

:)

 

zaloguj się by móc komentować

zaloguj się by móc komentować